لوزانو فهرست نهایی تیم ملی والیبال ایران را اعلام کرد و امیر غفور که در هفته های اخیر با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد با این تیم به المپیک می رود.
کد خبر: ۹۲۱۹۰۵
گفت و گوی جام جم آنلاین با امیر غفور: نبودن "فرهاد" همه ما را ناراحت می کند / در المپیک همه را راضی نگه میداریم

به گزارش جام جم آنلاین ، این پشت خط زن 25 ساله تیم ملی والیبال ایران بخش مهمی از دیدارهای تیم ملی در انتخابی المپیک را از دست داد و علاوه بر آن در لیگ جهانی آماده بود اما اکنون آماده است تا در المپیک 2016 به میدان برود.

گفت و گو با این ملی پوش والیبال درباره المپیک، خط خوردن فرهاد ظریف، لوزانو و ... پیش روی شماست:

-اعلام فهرست تیم ملی والیبال ایران از سوی لوزانو و نبود نام فرهاد ظریف خیلی سر و صدا کرد. نظر شما راجع به این موضوع چیست؟

هیچ توضیحی ساده تر از این وجود ندارد که باید به تصمیم سرمربی تیم احترام گذاشت. لوزانو برای اینکه فرهاد ظریف را کنار بگذارد به این راحتی تصمیم نگرفته است. او حتما بابت این تصمیم خودش هم ناراحت است.

- نبودن فرهاد ظریف شما را ناراحت نمی کند؟

فرهاد برای تیم ملی خیلی زحمت کشیده و قطعا نبودن او برای همه ما ناراحت کننده است. دلمان می خواست او در کنار ما بود و به المپیک می آمد اما در هر حال این تصمیمی است که لوزانو گرفته است. فرهاد ظریف در تمام این سال ها برای تیم ملی خیلی زحمت کشید و همه قدردان او هستیم.

شرایط خودتان چطور است؟

خدا رو شکر مشکلی ندارم. برای هیچ ورزشکاری بدتر از این نیست که مصدوم شود و نتواند به تیمش کمکی کند. خوشبختانه در غیاب من همه چیز خوب پیش رفت. اکنون خودم را برای المپیک آماده می کنم. خیلی به المپیک امیدوارم.

فکر می کنید در المپیک چه نتیجه ای به دست بیاورید؟

نمی توانم دقیقا چیزی را پیش بینی می کنم اما می توانم بگویم تیم ملی والیبال ایران شایستگی های زیادی دارد و قطعا می تواند یکی از تیم های خوب المپیک باشد. ما به خودمان و توانایی هایی که در ما وجود دارد ایمان داریم. ما می توانیم در المپیک کار بزرگی انجام بدهیم و نتایجی به دست بیاوریم که همه را راضی نگه دارد و حتی بالاتر از سطح توقعات باشد.

لوزانو تا امروز چه تاثیری بر تیم ملی والیبال گذاشته است؟

لوزانو مرد بزرگی است. او زمانی که به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال انتخاب شد به سرعت با ما آشنایی پیدا کرد و کنترل بر روی همه چیز را داشت. لوزانو تاثیر بسیار مثبتی بر روی روند رو به رشد تیم ملی والیبال ایران داشت و امیدواریم این وضعیت ادامه داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها